Sidor

fredag 1 juni 2012

I did it!

Ingen jätteprestation, men dock en certifieringskurs i "Installation and Configuration" - och det är minsann ett stort steg för mig som inte ens kan manövrera tv'n på hemmaplan....

Jag var sista man som lämnade test-lokalen (och enda tjej bland 16 männ), och han som gick näst sist - en kvart innan mig - muttrade något om bajs innan han lämnade lokalen, så jag tror inte han klarade det....

De 45 timmarna jag befann mig på kursgården bestod av;
22 timmar klassrumsundervisning - med några efferktiva matpauser
10 timmar egenstudier
10 timmars sömn
10 frukt
sillioner koppar kaffe
 och minst lika många burkar Coca Cola Zero
1 kexchocklad
Toabesöken har jag inte koll på, men ni förstår ju själv av vätskeintaget att det blivit några kissepauser...


Inga kommentarer: