Sidor

söndag 12 februari 2012

Scrapträff med Karin



Var på heldags-scrap i Helsingborg i går. 
Äääälskar min hobby!
Det är roligt, avslappnande, befriande - ja allt positivt man kan tänka sig! 

Jag skulle åka hem lite tidigare än de andra för att samkvema med kompisar, så Karin körde igång omröstningen av utmaningarna tidigare för min skull. 
Och tur var väl det för mig - för jag vann :))

LO'n jag vann med var denna med mina egna gullegryn en gång för länge sen när de fortfarande var små och söta.

Jag vann vackra dubbelsidiga papper och dekorationer i lila-toner. Mums :)


I den andra utmaningen deltog jag med denna LO'n.
Är mera nöjd med denna än med den jag vann med, men det är kanske för att jag är mera bekväm med teknikerna jag använt.


Summa summarum - Kanondag med härliga scrapvänner!

Inga kommentarer: