Sidor

tisdag 14 februari 2012

Love-love-love

Alla hjärtans dag i dag.
Här hemma firade vi med djupfryst lasagne (jo - såklart vi värmde den först...) och favorit-sysselsättningar på vart vårt håll; Mats med champions league match och jag med målarkladd på ovanvåningen.
Men jag har fått värdens vackreaste tulpan bukett levererad till jobb i dag.
Det är kärlek <3

Tjejerna på jobb har gått förbi, suckat och önskat det vore dom som fått blommor, och männen har suckat och fått dårligt samvete för att de inte själv skickat blombud till sina älskade.

Men min gjorde det, för han är bäst!

Hur var det med jämlikheten då tänker ni.... 
Jo, Jag hade ju en present till honom oxå.... hade scrappat en gullig burk jag skulle lägga något i. 
Men jag glömde bort att köpa nåt att lägga i den. 
Så han fick ett halft Marabou jag hittade i skåpet.....

Inga kommentarer: