Sidor

tisdag 14 februari 2012

Art journal

Min nya passion inom skapande är Art journal.
Det är inte helt lätt att förklara vad Art journal är för något - då det kan var aolika för olika personer.

Det kan vara allt från rent dagboksskrivnade med lite krumelurer på sidorna, till mera scrapbook-liknande album-sidor.
Själv gillar jag de varianterna där man använder mycket kladd. Akryl- och akvarellfärger, kritor, vatten, lim och collage.
Jag inte är den dagboks-skrivande typen så jag använder mig mera av ordspråk och andras tekster av olika slag.

Än så länge är jag helt nybörjare - och har dårlig fantasi..., så allt jag har gjort är mer eller mindre kopierat från andra på internet, därför vill jag inte göra någon större presentation av mina alster.

Men för att ni skall få en uppfattning av vad det går ut på så är här ett kollage på det jag varit messt nöjd med såhär långt.

1 kommentar:

freja sa...

Härlig att se,jag älskar färger.
Och nu blev jag glad när jag såg dina sidor.
Lena