Sidor

söndag 19 februari 2012

Scraproom

Ursäkta bloggtorkan på senaste tiden...
Tydligt bevis på att jag inte varit här på ett tag är att jag var tvungen att logga in - det händer endast vid lång frånvaro.
Har en del scrap liggande som jag tänkt visa fram. 
Nästa söndag är det träff på Scraproom - så jag kan ju börja med att blogga det jag gjorde där på förra träffen...

Först en LO i kärlekens tecken . Fick bil mina gosiga älsklingar Tuwa och Curry som fick pryda den.

Sen en LO på min mormor och morfar. 

Scrapbooking med foto känns svårt och oinspirerad nu för tiden. Har ont om ideer och vill helst bara kladda med färg i min Art journal. 
Men i dag var jag hos Malin på lite eftermiddags-scrap, och då kom jag igång med en LO. 
Jag tror mycket av inspirationen ligger i vilka foto jag scrappar. Och nu har jag ont om inspirerande foto. 
Känns som det är dax att framkalla lite nytt - det får bli mitt mission till nästa vecka.

Inga kommentarer: