Sidor

söndag 23 oktober 2011

Solnedgång i Häljarp

Man skulle tro att denna bilden var tagen vid solnedgång över Afrikas savanner - men det är minsan en bild tagit här i Häljarpsområdet, av min vänn Ann.


Kan jag få göra lite reklam? Klart jag får... det är min blogg, och vill ni inte se kan ni byta till en annan blogg under reklampausen...
Denna fantastisk kreativa människa är inte bara duktig på att fotografera.
Hon ger i dagarna ut sin första egenskrivna barnbok, och tillsammans med sin lika kreativa exmake driver hon företaget Landskrona Vision som bland annat specialicerat sig på filmer och andra läromedel till barn och ungdomar som använder teckenspråket "TAKK".
Jag är så full av beundran för denna kvinna, och är oerhörs stolt över att av alla de saker hon kan så är det faktiskt jag som har lärt henne renovera hemma....

1 kommentar:

Unknown sa...

WOW....... Så fin bild!!!!