Sidor

torsdag 27 oktober 2011

Mera julkort!

Förra fredagen gjorde jag tre snabba julkort av restpapper till Magdas fredagsflört.
Det gav mersmak, så i går blev det tre till :)


Med detta tempot kommer jag ju bli klar med alla min julkort utan att ens behöva stressa mot slutet....

Fortfarande är det bara restpapper jag använder ( förutom cardstocken då) så detta blir ju billigt och bra.... Kan behövas, för portot kostar minsann mera än tillräckligt!





Som ni ser så är mina kort i storleks-modell "vanligt kuvert". Även detta en ekonomisk strategi.... Kuverten till de större 15x15mc korten är svindyra....
Jag har gjort ett julkort i den storleken i år, men det kan jag inte visa i bloggen.
Däremot kan ni skynda till affären och köpa nya nummret av Inzpira, där både julkortet och två av mina LO's är med :)

1 kommentar:

Katja/MezzaNotte sa...

oh!! Så läckert kort du fått till av spillbitar... Älskar snögubbe kortet!!

Grattis till din alster i Inzpira!!

MezzaNotte/Katja