Sidor

söndag 23 oktober 2011

Fredagsflört vecka 42

I Fredagsflörten denna veckan uppmanades vi att göra julkort av restpapper.
Snål som jag är så sparar jag på pappersbitar tills de når mikroskopisk storlek, så den varan har jag gott om.
Mina Jul-scrap-saker är dessutomm organiserade på ett eget sätt. Allt som rör julen är samlat på ett ställe, så när jag tar min julmapp finns både stämplar, papper och dekorationer där.
Så i fredags kväll lät jag scrapbordet stå tome, och tog istället mina jul-saker och slog mig ner framför Idol tilsammans med maken.
Här är resultatet av mitt spillbits-scrappande.


3 kommentarer:

Unknown sa...

Så himmla fina kort!!! Tänk, snart är vi där, veckorna bara drar iväg i världens fart...

Tack för kramen... Tyvärr fick han somna in... :(( Jag hade kunnat gett honom medecin, men de kanske hade förlängt livet på honom ett tar månader, max ett halvår... Inget kul liv det heller...Så vi fatta beslutet att tiden var kommen för hans del.. Han har haft det jättebra tills nu. Känns jättehårt, och supertomt här.. Men vi vet att han inte lider mer iaf, får trösta sig med det. Ha det så bra. Kram Kram

Sockergrynet sa...

Underbara kort!! :)

Katja/MezzaNotte sa...

Jättehärliga kort... bra med spillbitar!!