Sidor

tisdag 18 oktober 2011

Fredagsflört v 41

I fredagens flört hos Magdas uppmanades vi att prova en stil vi vanligtvis inte scrappade i.

Vadå stil????
Jag har ingen stil!
Jag scrappar på ett vis en dag, och på ett annat vis en annan dag.  Tycker jag i alla fall....

Men hör ni... Om det finns någon scrappare där ute som följt mig lite, och som kan beskriva min stil så vore det rätt kul att höra. Jag har kanske en stil utan att jag själv kunnat identifiera den???
Eller ännu bättre: Utmana mig i något ni tycker är allt annat än "mig" - så jag verkligen får prova något nytt.

Från det ena till det andra... För att klara utmaningen (jag har ju som mitt personliga mål att delta i alla Magdas utmaningar denna månaden) så gjorde jag såhär:
Jag plockade fram en teknik från ArtJournal kursen jag går - som jag medvetet lagt åt sidan, för jag tyckte inte det verkade så kul. Och så tog jag fram färg jag hittade långt ner i "målar-lådan" som inte använts så där svindlande ofta - om alls...

Och vipps så hade jag ett till julkort till samlingen...

1 kommentar:

Katja/MezzaNotte sa...

Vilket fint julkort! Snygg och ser som du flörtar med lite nytt!

Kul att du är med!

Kram Katja