Sidor

söndag 30 oktober 2011

Det ultimata testet...

Jag brukar påstå att jag är bra på att göra saker jag har förutsatt mig.
Bestämmer jag mig för att sluta snusa så gör jag det, eller om jag bestämmer mig för att inte dricka läsk så gör jag det.
Och det brukar inte vara några problem att hålla mina mål.
Men det här med Scrapbooking och köpstopp....det är inte så lätt - inte ens för min stärka vilja.
I går kväll kapitulerade jag och "var tvungen" blanda till misterna jag så duktigt hade lagt åt sidan.
Och i kväll kommer en ny prövning....Scrapträff hos Scraproom Att släppa loss mig i en scrapaffär är som att lämna ett hungrigt barn ensam i en godisbutik, eller en missbrukare i ett apotek. Oddsen är inte helt på min sida om man säger så.....
Och kreativ som jag är i mina köp-stopp-regler så har jag gett mig ett frikort; Om Scraproom har fått in dessa "limited edition-färgerna" på distress ink så har jag min fulla velsignelse att köpa dom......

1 kommentar:

Unknown sa...

Hihihihi, "fri kort" :)) Alla borde få ett frikort varje månad,,,, eller?
Vad du är duktig på att följa allt som du bestämmer dig för :))