Sidor

måndag 17 oktober 2011

Ett ljus i mörkret...

I går kände jag mig nere och fullständig värdelös efter en misslyckad fotografering på lördagen.
Förvisso ingen katastrof, för det går att ta om fotona - men ändå!!!!
Hatar känslan av att misslyckas! Hatar den onda klumpen i magen när man gjort någon besviken.
Faaaaaaaaan va pissigt jag mådde, och fortfarande mår över detta!!!
Dock...ingen nytta att gråta över spilld mjölk - vi skall göra om fotona på lördag.

Men jag har en liten varm och skön klump i magen oxå :
Fick detta söta ljuset av Palle som tack för hjälpen med dopskortet från häromveckan.
Ja, man kan ju inte vara bäst på alt... Så jag skall kanske hålla mig till scrapbooking i fortsättningen.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åååh, så fin present :) känner hon som har butiken. Finns många fina saker där :)

Du, det är aldrig försent att installera en kamin, Do It!! Kommer aldrig ångra dig. Tänk att vintern kan bli riiiiktigt lång! :))

Jag ringde sjukvårdsupplysningen. Känner mig lite lugnare.... Hans symptom han hade nu, lät inte som hjärnskakning, bara en öm skalle... Men de kunde med komma senare. Skulleha lite koll på honom. Han mår inte illa, kräker inte, ingen feber... Men jag vet jag kommer sova oroligt inatt, kolla honom varannan timme....

Han inte med att kika förbi er i helg, med ett usb...Gör ett nytt försök snart igen . Ha det bäst.

Kaffehora sa...

Bara det finns en varm och skön klump i magen så försvinner den onda snart :) Kram!

Kaffehora sa...

Bara det finns en varm och skön klump i magen så försvinner den onda snart :) Kram!