Sidor

söndag 17 oktober 2010

Smått o gott

Städade i min telefon och hittade lite smått och gott som jag fottat och tänkt lägga på bloggen... men som fallit i glömska.
Vill ju inte undanhålla dessa guldkorn för er, så här kommer de som smultron på ett strå:


Denna bilen fottade jag på parkeringen på Svågetorp. Tänk att komma hem efter två veckors semester i Thailand och hitta sin bil såhär....

Ännu en bil - undrar om bilägarens mamma är stolt över sin son... Nåväl - han kan ju titulera sig egenföretagarer ;o)

Cool lapp hos Citykliniken!

Här var inte alls tanken att visa upp våra välsvarvade ben - utan det är byxorna det skall fokuseras på. På tjejfesten jag var på förra veckan dök både Susanne, Sussi och jag upp med likdana nyinköpta byxor. Inhandlade på Kapahl till den nätta summa av 99 kr (för-pris 299,-)  Vi var tre mycket nöjad shoppare :o)

Edit: Såklart var det inte Susanne - utan Irene som är innehavare utav ett av de snygga ben-paren. Tack Palle för påpekandet - och va bra att du kan kommentera nu :o))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig på jobb heeeegeeeee!!!!
Hoppas iallafall du har trevligt i plugget. Håller tummarna
Kram agge

Anonym sa...

Hegegumman, hur mycket drack du på tjejfesten egentligen?? Det var väl i alla fall IRENE, du och Sussi som hade likadana byxor. Jajajaja men kul som in i bomben hade vi...kraaaaam//Palle