Sidor

lördag 30 oktober 2010

Nu är scrafebern igång!!!

Väl - egentligen har den varit igång i snart två veckor, men jag har varti alldeles för upptagen med jobb ch annat senaste verkotna.
Nu har jag i alla fall komert igån och i morse gjorde jag klart mitt tredja bidrag samt fottade dom.

I våras var jag med i alla 12 deltävlingarna i febern. Nu har jag dock valt att bara vara med på hälften. Det är jag glad för. Jag känner mig inte lika stressad, och det är ju lättare, för jag kan välja bort de utmaningarna jag tycker är svåra...
Nu har jag flummat tillräckligt... här kommer mitt första bidrag.
En skisstävling där två papper från kittet måste användas


Det är Sofie som fyller två år på bilden. 2:an har hag satt på kuddar för att få lite 3D effekt.

1 kommentar:

charlotte sa...

jag önskar att jag kunde gör lika fina grejer...