Sidor

torsdag 7 oktober 2010

Med risk för mitt eget liv....

Är inne på fjärde boken i Twillight sagan nu.  Det är en underbart vacker kärlekshistoria - utan tvekan.
Det är skönt med lite romantiska avbräck från alla deckare jag konsumerar.
Ligger vaken  långt ut på nätterna för att höra hur det går med Bella och Edward.



Men...  jag måste kritisera lite.... Sorry alla Twilligtälskare där ute....

Vampyrerna är iskalla. Det påpekas gång på gång. Varje gång Edward rör vid Bella, eller Bella rör vid Edward, så beskrivs det hur han är kall och len som en marmor staty.
Det är helt OK. Låt Edward och hans familj vara kalla!

Men.... Är det ingen annan än Bella som rör vid vampyrerna? Vad med Bellas föräldrar? De måste åtminstone ha tagit i hand? Varför är det ingen som reagerar på detta????
Det irriterar mig lite faktiskt.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Erkänn att du hat kommit så långt in i boken nu så att du under någon gång sagt: WHAAAT???? :)
Kram agge

Anonym sa...

jag und´rade också övver det
haha bra historia med visa´kortet
kram