Sidor

fredag 8 oktober 2010

Frisk som en nötkärna

Gjorde hälsokontroll på jobb i dag.
Messt spänd var jag på resultatet av konditionstestet - ville så gärna-gärna få en femma, men det bidde "bara" 4+.  Helt OK, men ändå inte den 5:an jag skutat efter.

Dock kan jag glädja mig åt att min nya friska liv har gett positiva resultat på alla andra värden. Till exempel har jag nu så bra blodvärde att jag får ge blod, det var fullständigt otänkbart för några år sedan. Så det blir mitt nya mission - anmäla mig till blodgivning! (heter det så???)

Kryssen i protokollet skall föreställa rutor i rött, gult och grönt där jag nu för första gång har fått endast gröna. WoooHooo :o)


3 kommentarer:

Anonym sa...

test mats

Anonym sa...

test hege

Anonym sa...

jag ade bara en trea på kondition men jag är jättenöjd med det