Sidor

fredag 15 oktober 2010

E=mc2

Tror E=mc2 är någon fancy fysikformel som handlar om att summan av alla krafter är konstant. Kan såklart minnas fel, det var en fasans många hundår sen jag satt halvsovande i klassrummet och lyssnade på den säviga rösten till min fysiklärare Nastad... Och skulle jag minnas fel så behöver ni inte påpeka det, för det är liksom inte det som är poängen här...

Och om det stämmer att summan av alla krafter (eller var det summan av alla laster ;-) är konstant, så är det någon jäkel som sover överdrivet mycket för tilfället. Någon sover på min bekostnad kan man säga.

Men jag unnar denna någon allt gott!!!!! Hoppas han njuter!
Att han ligger invirad i ett mjukt och varmet duntäcke. Snarkar och fiser så att det luktar död och fasa under täcket.

Sen hoppas jag att denna någon försover sig, så han måste köra alldeles för fort för att hinna i tid till jobb, och blir stannad av polisen och förlorar körkortet.
Och väl framme på jobb (efter att ha gått de senaste tre milen till fots) kommer han för sent till ett kundmöte, så han förlorar en viktig affär och får sparken.
När han kommer hem från jobb mycket tidigare än väntat (tar bussen hem för han orkande nog inte gå efter alla dessa måtgångar) finner han sin fru till sängs med den snygga unga brevbäraren (och ja - frugan hade vädrar bort hans äckliga fis-doft innan hos släppte in ung-hingsten)

Ställd framför ultimatumet Ung Hingst vs Fisande Arbetslös Looser Utan Körkort väljer hon såklart hingsten och ensam kvar står den snarkande jävlen.

Vad gör han då tror ni? Ja, vad brukar överlämnade, fisande arbetslösa loosers utan körkort göra? Jo, dom går och lägger sig skulle jag tro.

Visst - lägg dig din jäkel, och dröm sött - jag behöver ju för helvete inte någon sömn!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha den var bra. karma