Sidor

tisdag 15 juni 2010

Lite uppdatering från London kanske?

Klart ni skall få en London-uppdatering...

Jo, som sagt så började det på torsdag kväll när Mats absolut tyckte jag skulle äta godis och dricka vin.... och jag tyckte att det var något riktigt trams, för det var ju mitt i veckan, och jag skulle på jobb nästa morgon.

Det visade sig att han redan i februari planerat denna Londonresan, och redan då begärt ledigt för mig på jobb...
Tänk alla de människor som vetat så länge - och inte sagt något, eller avslöjat sig på något vis. Jag är djupt imponerad....

Med var sin resväska endast innehållande underkläder, en extra t-shirt och en tandborste begav vi oss iväg på fredag morgon.
Fredagen bestod i grova drag av mat, öl, shopping på Lillywhites (en 7-vånings sportaffär) och huvudattraktionen: Vårt spontanköp av biljetter till "We will rock you"
Musicalen var SÅÅÅÅ bra! Och jag är inte ens något Queen fan...




Fortsättning följer.....

2 kommentarer:

Åse sa...

Jag blir impad av våra män. Att de kan fixa o dona fast vi inte kommer på det. Stefan o Jimmy bokade vår resa till Kanada i Januari.Han ringde min chef i april och berättade vad som var på gång. Mårten hade bara skrattat. Hur sjutton ska jag kunna toppa det????

Anonym sa...

Guuuud vilken fin bild på er två!
Vackra vackra människor =)
Kram
Agge