Sidor

måndag 21 juni 2010

Får jag bara säga en sak:

Fuckfuckfuckfanshitjävlarhelvetepissfaanbläfuckfaanpissshitaaaaaaachptvi!!!!!

Januari 2010: 75,7kg, midjemått 85cm

Sen 1.januari har 148 dagar passerat.

Under dessa 148 dagarna har jag tränat (inklusive cykling, promenader mm) totalt 119 träningspass.

Totalt tid jag har lagt på träning under dessa 148 dagarna är 4820 min.
Altså totalt 3dagar 8timmar och 20minuter med joggingrundor, spinningpass, cykling till jobb, step, box, promenader, cirkelträning, you name it.

I tillägg har jag skött mig utomordentlligt väl med mat och godis. Visst har jag ätit, men under ordnade former.
Jag har med besvikelse följt vikten och insätt att den i praktiken inte har rört sig ett dugg. Men då har jag tröstat mig med att det säkert blivit muskler i stället...
Så i dag hittade jag noteringen med vikt och midjemått från januari, och tänkte att det skulle vara kul och se hur mycket jag har gått ner.
Guess what.... De 85 cm har efter 3dagar 8timmar och 20minuter med joggingrundor, spinningpass, cykling till jobb, step, box, promenader och cirkelträning blivit.......

.....



....



....


....



....



Trumvirvel........................


....



....





86cm!!!!!!!


Hur jävla kul är det???

Inga kommentarer: