Sidor

lördag 2 maj 2015

Bonusdag på bygget

Härligt med en ledig fredag, som i går.
I vår "bygg-planering" var denna dagen tom. Räknade med huvudverk och soff-liggande, då vi var på stort partay på Valborgsmessoafton.
Men formen var bra, och vädret kanon, så vi gjorde några bonustimmar i trädgården.
Skelettet till resten av trappan är nu på plats, så nu hoppas jag det skall gå utav bara farten att få på plats trallen på söndag.
Som ni ser är det gott om reglar och små kortlingar - så ni förstår kanske att det blir lite mönster-läggning av trallen.


Håller tummarna att jag kan visa färdigt resultat i morgon - för i dag står annat på schemat...

Just as we speak är Mats iväg och hämtar vår nya bil, medan jag yrar rundor och försöker hitta vad jag skall ha på mig under loppet. Solen skiner, men det är kallt - och redan efter 1km skall jag ut i Öresund första gången, så resterande 7km kommer jag springa i våta kläder.

Snart bär det iväg till Malmö, Klockan 14.40 startar jag (Toughest, och ni inte redan förstått) , och när jag väl kommit hem i kväll någon gång så är det soffan som gäller....


Inga kommentarer: