Sidor

fredag 27 februari 2015

Underbara fredag!

Tack för tröst och råd om bänkskivan - kan nu med glädje i bröstet meddela att allt har löst sig till det bästa!
Utan några diskussioner tog Ikea på sig felet, och ny bänkskiva är beställd.
Preliminärt skall den levereras veckan innan inflyttning, och snickar-johan har bekräftat att de kan fortsätta arbetet med kakel i köket även om inte den slutgiltiga bänkskivan är på plats.

Och handfatet i badrummet har bytts ut. Jag är så glad att jag tog belutet att byta, för det blev mycket-mycket bättre.

Hålen är inte tillfixade ännu, men ni ser ju att dei te kommer bli vidare störande.


Förutom att allt flyter på på bygget (skall försöka skärpa till mig i helgen och fotta!) så har fredagen inneburit ytterligare en norsk guldmedalj - tackar vi för....
 Jag har dessutom nyss kommit hem från gymmet efter att ha hållit i ett fredags-fys-pass som verkligen gjorde min kväll! 
Fredags-träning är verkligen underbart. 

Allt är helt underbart just nu :)
Trevlig helg på er!

1 kommentar:

Linda & Sören sa...

Åh vad bra att det löst sig i både badrum och kök! Man vill ju gärna ha det helt perfekt när man flyttar in i ett nybyggt hus! Nära nu...