Sidor

onsdag 4 februari 2015

Har bara mitt-i-natten-foto

Har inga nya fräscha foto från huset. Bara några tagit med mobil-blixt som enda belysning, men det är ju altids nått...
För även om fotona lyser med sin frånvaro så har det hänt massor i huset!
Målaren är helt klar - men både måleri och tapetsering - och elektrikern har börjat koppla sladdar och skruva upp eldosorna.

Fondvägg i gästrummet

Fondvägg i Robins rum

Vårt sovrum fylld med nymålade lister

Det jag och Mats väntar på är att snickarn skall få upp läkt så vi kan spika panelväggen i badrummen - och framförallt att golvet skall läggas.
På måndag kommer nämligen köket... var tusan skall vi ställa alla grejer om inte golvet är klart? då får ju allt flyttas runt sen...
Men jag har meddelat snickarn om köksleveransen flera gånger - och frågat om jag skall skjuta på den - så jag utgår från att allt är under kontroll när han inte svarar. (Biter mig själv i kinden och mumlar "jag-får-inte-vara-kontrollfreak-jag-får-inte-vara-kontrollfreak")

Inga kommentarer: