Sidor

söndag 28 december 2014

Mellandagsjobb

Inte någon mellandagsrea för vår del, men mycket jobb blir det.
Tur jag skall till mitt betalda jobb i några dagar nu, för jag behöver vila upp mig lite ;-)

Julafton och juldagen spenderades med familj och vänner.
Fredag, lördag och söndag har tillbringats i huset eller på byggvaruhus...

Vi har nu satt allt innertak, och mera än hälften har vi målat sista ströket på plats. Min nacke tycker inte helt om den arbetsställningen - så vi får dela upp jobbet på flera dagar.

Ett jobb som däremot är riktigt kul är att sätta vår Moelven-panel. Det blir snyggt som tusan, och när det väl är på plats så är det klart! Inget mera målande!
Väggen i sovrummet är klar, hall och allrum ungefär halvfärdigt.

Sovrummet - Lite smyglister som sista finish, men det får komma tillsammans med övriga lister sås måningom

Moelven Rough. Snygg så in i attsingen!

Lite tak oxå...

Mera tak, allrum - och en make



I morgon och på tisdag blir det vanligt jobb på dagen, och träning på kvällen - så det kommer inte jobbas nåt i huset på några dagar. Men hav förtröstan, I'll be back ;-)

Inga kommentarer: