Sidor

tisdag 2 december 2014

Badrum 2

När detta inlägget publiceras ligger jag på en solstol med en paraplydrink i handen.
Men jag har förprogrammerat några inlägg, så ni kan hålla er sysselsatta medan jag är borta!

Badrum två är nästan lika färdigplanerat som badrum étt. Men bara nästan.
För vi vet vilken byrå och spegel vi skall ha - fast jag har börjat vackla lite på färgen.
Och vi vit vad för sorts spegelbelysning vi vill ha - fast hittar inget som vi gillar....

Byrån och speglen är Hemnes från Ikea.

Planen har hela tiden varit denna brun-svarta - men jag har börjat luta lite åt den vita i stället.


Vårt badrum är rätt litet, och för att det inte skall kännas trångt på sidorna vill vi ha spegelbelysningen ovanifrån.
Men jag har redan förälskat mig i en kristallplafond till detta badrummet, och vill inte att spegelbelysningen skall stjäla uppmärksamhet från taklampan - så vi är på jakt efter något enkelt, inte för modernt, och som kan fästas uppe på spegelskåpet.

Typ något i stil med lampan nedan som kommer från AH Belysning



Inga kommentarer: