Sidor

måndag 28 juli 2014

Svettas inte BARA på tomten

Såklart är det inte bara på tomten jag sliter och svettas... Håller igång på gymmet oxå.
Senaste månaderna har det mest varit de spinningpass jag själv hållit i, ochnågon gång har jag även gått på andras pass.
Men det nya roliga på träningsfronten är TRX ( som lättast kan beskrivas som styrketräning med hjälp av remmar som hänger från taket, och den egna kroppstyngden.)
Vidrigt jobbigt!
Och fantastiskt kul!

Har blivit helt über-inspirerad att komma igång med styrketräning igen.  Så nu kommer det stå mycket TRX och Bodypump på schemat framöver.
Och för att kunna träna lite hemma  har maken ropat hem en alldeles egen TRX till mig på Tradera (hm...anar att han har lite eget intresse i den oxå... men det låter finare att säga att han har köpt den till mig....)


Inga kommentarer: