Sidor

lördag 23 februari 2013

ViktVäktarna vecka 8

Jag kör ju min ViktVäktar-resa på nätet, alltså går jag inte på möten - och har därför ingen som kan döma mig om jag inte sköter mig...
Tänkte ann ni får vara mina domare i stället. Att bli offentligt uthängd om jag inte sköter mig kan kanske vara en bra piska...

Min första vecka har varit hur lätt som helst. Jag har räknat poäng, ätit mig mätt på mat som gett lite poäng, hållit mig undan alla sorters onödiga onyttigheter.
Och tränat har jag gjort ungefär som jag brukar. Kryddade med ett extra spinningpass - så nu börjar jag närma mig min gamla träningsfrekvens. Skööööönt!

Resultatet då?
Ja, jag kan med högt huvud meddela att första veckan har gått över all förväntan: Minus 2,5kg!



Fortsättning följer nästa lördag - nu skall jag fira med lite popcorn!

Inga kommentarer: