Sidor

lördag 9 februari 2013

Bokmal

Har kommit in i ett riktigt läs-stim.
Eller skall jag säga lyssnar-stim? För det är ljudböker jag förkovrar mig i för tillfället.

Den 26 Januari började det - mitt efterlängtade inträde tillbaks i böckernas värld. Ja, för jag har saknat att läsa - eller lyssna - men inte klarat bryta den närmre årslånga svackan.
Någon bok har det blivit här och var - men när jag läst klart så har jag inte suktat efter mera.

Men nu är jag tillbaks!
Nu går jag med pluggen i örat vare sig det är på väg till och från till jobb, under middagstillagning, hushållsarbete, scrapbooking eller vid sängdax.

Det är som ett gift. Ett underbart gift.
Abonnerar på Storytel.se i mobilen, och med den abonnemangssorten jag har kan jag läsa obegränsat med böcker. Och läser man så mycket som jag gör när jag väl har kommit igång, så är det väl värt sina 169 kr i månaden.
Dessa böckerna har jag plöjd genom senaste 2 veckorna:







Och nu står denna på tur.


1 kommentar:

Unknown sa...

Shit majgadd vad du plöjjer igenom ljudböcker..Härligt! Vill bli sugen igen,men njuter fortfarande av trioligin med Mr Grey :)
Så härligt med viktväktarna !!:) woohoo, kommer gå som en dans. Beundrar alla somklarar av det hemifrån :) Jag måste ha piskan på mig och ta mig dit för att väga mig , annars är jag rädd jag fuskar hihihi. Önskar dig lycka till och välkommen till en ny livsstil
Som fungerar,resten av livet :) Behöver du något från shoppen så hojta till, så kan jag se om det finns inne i stan, så slipper du frakten. :)