Sidor

måndag 18 februari 2013

I min del av världen....

Hej,
Det är jag som är Hege. Det är jag som äger denna bloggen... Ifall ni har glömt mig...

Vill bara berätta vad som händer i min del av världen för tiden:

1. I helgen scrappade jag mycket! Det var jättelänge sen jag satt hemma och scrappade på det viset, och det var super-duper mysigt.

2. Har lyssnat på ytterligare några ljudböcker sen sist jag skrev.
"En mann som heter Ove" var en riktigt bra roman. Inget för de som måste ha spänning och intriger, men en varm och skön berättelse som fick en att tänka lite.
"Den förlorade symbolen" er en bok i samma "serie" som "Da Vinci Koden" - fast inte lika spännande tyckte jag. Men man lär sig alltid nåt av Dan Browns böcker, och det är jo kul.
Nu har jag till exempel lärt mig att vi har 33 kotor i ryggraden :)

3. Jag har börjat på Viktväktarna. Gav upp att försöka få kontrollen över den skenande vikten på egenhand, så nu tar jag VV's beprovade system till hjälp.  Räknar points för glatta livet, och är nöjd med tillvaron. Jag kör web-varianten av VV, dvs utan att gå på möten, så jag kanske låter bloggen bli min ventil mot omvärlden - vi får se.

Ja, jag har massor av annat på gång hela tiden oxå - men jag kan ju inte ge er en överdos av information såhär plötsligt. Håll tillgodo så kanske det dyker upp mera....

Inga kommentarer: