Sidor

fredag 10 augusti 2012

Visst kan jag!

Semesterns sista utflykt gick till Ullared.

Man kan säga vad man vill om mina shopping-vanor - är ju inte precis någon stamgäst på köpcentran häromkring.... men på GeKås vaknar alla instinkter till liv.
Fick med massor av kuligheter hem.

Nu visar det sig att jag inte är någon mode-fotograf, så det är kanske inte så lätt att se vad jag har shoppat....
Men här är i alla fall ett gäng linnen/toppar


En långärmad träningströja, sportBH och två byxor/tights


En låååång "Pippi-tröja" och två stora gosiga college-tröjor.
Och.... en scarfs... Vet inte helt vad jag skall ha den till, men jag tycker det är så fint när folk har scarf på sig - så kom gärna hem och hjälp mig kombinera in den i en outfit....

Lite scrapbooking-krams, en plånbok, och ett armband (hamnar i samma kategori som scarfsen... jag vill gärna bli lite "finare") fick oxå följa med hem.

Lyckad shopping-dag med andra ord.....

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åååh...gud så kul!. Vill åsså dit. Såg ut att vara jättefina saker du hittat. Diggar Pippitröjan rejält!grymt snygg.

Rumpflugan sa...

Vad fina saker! Hoppas Pippitröjan finns kvar när jag ska dit på fredag.