Sidor

måndag 6 augusti 2012

Första dagen på sista veckan...

Sista semesterveckan påbörjat, och regnet öser ned. Glad jag hann med min jogging-runda i morse, för nu hade jag inte orkat ge mig ut....
Facebook fylls med hat-kommentarer om vädret, men jag är lika glad :)

Isteället för att sola har jag fotat lite av det jag scrappat på sistone, och tänkte ta lite tid att scrappa senare i dag oxå. Är det semester så är det semester.....

Vår första semestervecka - som vi tog redan i juni - gick till Frankrike.  Har gjort ett smash-book / minialbum från resan.
Det har blivit en liten blanding av fotoalbum, art-journal och dokumentation. Jag har använt mycket gammal dekoration jag haft liggande i flera år, och som liksom inte passat in på vanliga LO's

Svårt att fota ett sådant album, för det är så många fickor, vikna sidor och små innbygda minialbum. Men här får ni ett smakprov på några av sidorna så får ni en liten uppfattning
Framsidan - här får ni en uppfattning om hur tjockt albumet är.


En "vanlig" sida. Lite journaling om vädret, och familjefoto på en av familjerna i resesälskapet.

En till familjebild, och lite bilder och journaling om vägen till stranden. Inte alltid så lätt att få till en korrekt delning av orden... men det får ni blunda för ;-)

Lite artjournaling om taxfree shopping.  På vänstersidan ser ni att den blå sidan är mindre än de övriga. Detta är typisk smashbook- sidorna skall skilja sig från varandra på olika sätt.

Här har jag lagt till en ny sida där "gång-järnen" sitter i ovankant. 

Bakom Sverigeflaggan döljer sig ytterligare foton.

den lilla sidan med det blomstrande trädet innehåller fickor - och i fickorna har jag  stuckit ner tags med foto på. Ni ser tagsen sticka upp med massor av band.

På vänstersidan mera småsidor.

Lite mera artjournaling. Många av sidorna ( eller bakgrunnerna rättare sagt) gjorde jag på semestern. Hade med mig Neocolor och lite pennor på resan.

1 kommentar:

Unknown sa...

Wow. Du e´ju grym. Så fint det ser ut! :) + grymt med löpningen ;) Fasen va gött. Du klarar milen utan problem ska du se!