Sidor

lördag 24 mars 2012

Vad gör du nu för tiden? #2

Tjodeloo :)
Vill ni veta mera om vad jag sysslar med för tiden?


Jag rehabiliterar mig!

Om ni kollar in min blogg lagom regelbundet så vet ni att jag opererade axeln i januari.
Sen dess har jag tränat rörlighetsträning tre-fyra gånger per dag.
Utöver rörlighetsträning går jag till sjukgymnast två dagar i veckan, där jag tränar både styrka och rörlighet i ett 50 minuter långt program, och där jag nu äntligen har fått börja lägga lite vikter på övningarna.

Från träningslokalen hos sjukgymnasten

Detta träningsprogrammet skall jag även göra hemma två dagar i veckan, men då blir det lite kortare, för jag har inte all nödvändig utrustning hemma.
Hjälper det då?

Ja, faktiskt... Senaste veckorna har det gått mera framåt än bakåt - så jag börjar se hoppfullt på framtiden och ser fram emot Zumba till sommaren :)

Inga kommentarer: