Sidor

söndag 18 mars 2012

Skissutmaning hos Scraproom

I samband med nyöppningen har Scraproom en skissutmaning.
Och jag tror det var något sådant här jag saknade i mitt liv just nu, för "pling" sa det, och så var jag super-sugen på att scrappa.
Hur jag skall hinna med alla mina "konstformer" just nu har jag dock ingen lösning på....

Det kommer säkert snart en liten sammanfattning på alla mina olika projekt, Men inte just i dag - för i dag skall jag visa Scraproom-skissen och min tolkning av den.

Skissen:

Och min LO:
Jag hämtade inspiration i blomster-mönstret, samt placering av foto och titel.
Och framför allt att det skulle vare en fin titel.
"En doft av sommarens sista dagar" är en textrad från en Winnerbäck låt. Han har ju såååå mycket fint att plocka av :)

Jag har mistat över en CW stencil, och även använt stensilen som mall till fotomattan. 
Sen är där lite stämplar, doodeling och bling på det hela.

1 kommentar:

Scraprooms blogg sa...

Grattis Hege till vinsten i skisstävlingen. Kika in i bloggen för mer info.