Sidor

fredag 23 mars 2012

Konstig morgon.

Något var annorlunda när jag vaknade i morse. Aningen tröttare än vanligt möjligtvis, för jag har sovit dåligt de senaste nätterna.
Men nej, det var något annat oxå.
Till sist gick det upp för mig att jag inte hade ont i axeln...
Vanligtvis behöver min axel 10-15 minuter bara på att vakna. Jag måste sakta börjar röra den i olika riktningar för att liksom väcka upp leden efter en natt.

Men så i morse... ingen ting...
Inget led-ont...
Muskel och sen-ont vid de vanlig rörelserna, ja! Men inte det där grumliga onda inne i axeln.

Jag har känt efter hela dagen, men inuti-leden-ont har inte kommit tillbaka.
Skall jag våga hoppas att detta är början på något gott?
Nåja, jag noterar i alal fall datumet i kalendern...

1 kommentar:

Karin Á sa...

Håller tummarna och tar i trä! :)