Sidor

lördag 24 mars 2012

Smash Book!

Något som är lite "på mode" för tiden är så kallade Smash Books.

En Smash-book kan till exempel användas som en rese-dagbok, för att spara små vardagsminnen, eller vad som helst man kan hitta på.
När jag för ett tag sen var på en scrapträff hos Karin i Helsongborg fick jag möjlighet att göra min egen Smash Book.
Här är den tom.... men jag har tänkt att använda den som rese-dagbok när vi skall till Frankrike till sommaren.




Nu återstår bara att fylla den på ett roligt sätt. Välkomna tillbaka i slutet på Juni, så får vi se vad jag har hittat på....

1 kommentar:

Anonym sa...

Frankrike? Skall ni till Frankrike??
Varför har du inte berättat det???
Hmmm dålig stil ;)

What about Hurghada? (eller hur det stavas? Orkade inte googla det innan jag skickar iväg kommentaren)

Agge