Sidor

måndag 13 juli 2015

Semesterprojektet går si sådär

Mitt semesterprojekt "Get off your ass 2015" har gått si sådär.
Inte att jag har legat på latsidan direkt. Men den intensiva aktiviteten i trädgården resulterade i en rygg som definitivt inte ville träna.
Att sedan knät blivit värre hjälper ju inte till att hitta en träningsform som inte gör ont någonstans...
Cykel och spinning fungerar dock bra - så i dag cyklade jag mitt livs första riktiga mountainbike-runda.
Skitkul!

Förutom att jag i en brant utförsåkning bromsade med frambromsen (Ja...PUCKO!!! - jag vet!!!!) Så det gick ju som det bara kan gå när man gör en sådan grej... jag hamnade huvudstupa i en buske...
Ingen bild på det äventyret... Ni får en bild på den inblandade bromsen istället...


Min Hybrid-cykel har tidigare används för att pendla till jobb. Men nu när jag använder el-cyklen till jobb skall jag faktiskt byta till lite kraftigare däck, och i stället använda hybriden till att ha kul med :)

Inga kommentarer: