Sidor

tisdag 7 juli 2015

Get off Your Ass 2015

De senaste åren har jag varit lite av en tränings-freak. Periodvis har jag tränat nästan varje dag - och till och med flera gånger per dag.
Skall tilläggas att jag tränar för att det är kul - så när jag varit i de mest aktiva perioderna har det helt enkelt varit för att jag har velat klämma in alla sorters rolig träning i mitt schema.
Under våren har jag dock hamnat i något husbyggar-koma, och varken tid, lust eller ork har funnits till träning.
Träningen har nästan uteslutande bestått av de pass jag själv har hållit på gymmet - dvs max en till två gånger i veckan

Men!
Nu är det slut på detta. Jag har bestämt mig för att använda semestern för att bryta denna dårliga träningstrend.
Get off Your Ass 2015! har inlätts.

Dag 1:
Invigning av mina nya jogginskor. Har inte joggat regelbundet sen jag gjorde min sista Tjejmilen för 3-4 år sen
De gamla jogginskorna hade passserat bäst före datum, och fick därmed göra sin sista insats i Toughest i våras.
Nya blanka blåa skor gjorde i går sin första halvtimme.



Inga kommentarer: