Sidor

lördag 20 juni 2015

Ordningen återställd

Hittade en kryptisk inställning på min telefon, och vipps så åkte hela bildströmmen in i datorn!

Först ut i uppdateringen får bli skjutdörrsgarderoben i hallen. Det ät helt fantastisk hur stor skillnad det blir när man kan gömmaall skit bakom några speglar :)

Glömde ta foto innan jag tömde garderoben inför monteringen, men ni ser ju bara här hur icke-snyggt det var att ha denna vy mitt i hjärtat av huset.


Garderobsdörrarna köpte vi på Skånska Byggvaror. Ca 6000kr för 2,7meter garderobsdörrar var nog det billigaste vi hittade. Och vi hade Skånska-dörrar i gamla huset som vi var jättenöjda med.
Tok-lätta att montera är de oxå :)
Vi har även monterat belysning inne i garderoben, precis som vi gjorde i gästrummet.




3 kommentarer:

Milla sa...

Hej!
Snygga skjutdörrar 😊 Vi har precis monterat likadana i vårt sovrum!!!
Vi känner att våra dörrar "skallrar" mycket. Gör era det? Vi tycker det var svårt att justera dem...
Vi har iof 3,5 m med 4 dörrar så det kanske blir skillnad.
Älskar er blogg!!!
Nu har vi bara 1,5 v kvar till Slutsamråd på vårt hus så det blir mycket sena kvällar nu!!!
Vi bygger ju hela huset i egen regi! Bra med 3 svågrar dom är snickare!

Hege sa...

Hej Milla,
Kul att du gillar bloggen :) Även om jag inte har skrivit så mycket på sistone... Hoppas i alla fall du läser kommentarerna oxå, för jag vet inte hur jag skall svara dig annars :(
Har du någon blogg eller liknande där jag kan följa bygget? Låter ju superspännande att bygga själv - då får man ju verkligen vara med hela vägen. Men jag fattar hur mycket ni måste ha att göra nu. vet ju hur hektiskt vi hade det, och vi hade byggare som tog hand om nästan allt.
Ang. dörrarna så upplever inte jag att de skranglar. Har ni monterat de medföljande "borstarna"? utan dessa så blir det skrangligt.

Lycka till i slutsamrådet :)
/H

Milla sa...

Hej!
Nej jag har ingen blogg.. Det finns inte tid med detta då vi har 2 små barn på 2,5 år samt 3 månader 😊
jo det blir mycket val och många tänka om senarium! Men det blir jätte bra!

Haha... Frågade sambon om man satt på borstarna och det hade han glömt, så hoppas att det blir bättre när de är på...TACK!
/Milla