Sidor

fredag 17 maj 2013

Viktväktarna vecka 20


HELT J...A SJUKT!
Jag är i mål!
I alla fall tillfälligt.... för jag kommer nog gå upp och ner lite ett tag innan jag hittar rätt nivå på maten.
Men denna helgen skall det firas ordentligt. Inte ett enda poäng skall noteras!

Nyfiken på hur det ser ut?
Jag hade förväntat mig att krypa under 70-strecket i dag.  Kanske även spräcka 10-kilos-målet.
Men vågen stannade på  osannolika 68,9

Så jag har alltså nåt min målvikt!

Hurra för 17. maj säger jag bara :)


Lite statisitk och så kommer vid ett senare tillfälle - orkar inte riktigt tänka på siffror just nu, för jag har suttit med huvudet ner i en budgetfil hela dagen. 

1 kommentar:

Unknown sa...

Stort stort stort grattis till DIG!!! Så härligt kämpat. Är jätteglad för din skull, jag vet hur lyckan är. Nästintill obeskrivlig. Du är en form av inspirationskälla. Du ger bannemaj inte upp för något du satt dig för, bara kämpar vidare :) Så ja, du har inspirerat mig många ggr. Önskar dig lycka till på jämnviktsresan! Även den kommer gå som en dans. Så om 6-7 v kommer du också att skriva att du är "Guldmedlem" :))
Kram Kram