Sidor

söndag 26 maj 2013

Träningstips - Mage

Har hittat en 10 minuters-magtränings-video.
10 övningar, 45sek på¨varje. Lett som en plätt.

Missförstå mig rätt... det är jobbigt som fan - men det går liksom snabbt och lätt att ta sig genom videon. Lagom att kombinera med någon annan träning när man ändå är i farten.

Jag la till den efter mitt Jillian-pass i dag, och det var kanske inte det smartaste. För jag var trött som fan när jag startade - vissa av övningarna orkade jag inte göra fullt ut.Var så matt i benen att jag inte orkade hålla dom över marken, samma fan hur jag kämpade.

Sen kan man ju bli lagom förbannat av att titta på denna hyper-smala jag-är-säkert-född-med-magrutor-tjejen som med ett leende gör varenda övning utan att ens stöna en enda gång....

Men - här är den i alla fall.
Mycket nöje


Inga kommentarer: