Sidor

torsdag 9 maj 2013

Lager 157

Jag är säkert som vanligt lite sen med att hajja nyheter och vad som är hippt och så... Men nu har i alla fall även jag vaknat, och upptäckt Lager 157.
Loooooooove den affären!
Så gott om utrymme, så översiktligt skyltat med allt de har - och framför allt, så mycket fint till så bra pris.
Trots att jag skall till Ullared nästa helg så kunde  jag inte motstå att handla lite. (Ja, Agge: Nu vet mats oxå att vi skall dit ;-)

Jag tycker det är så himla kul att handla kläder nu, så jag tror jag måste bygga ut huset samt skaffa mig ett extrajobb och jag skall kunna köpa allt jag vill.
Hur gör ni shopping-galna kvinnor? Jag har ju inte riktigt gillat detta med att handla kläder tidigare, så jag är lite rookie när det gäller garderobsplats och så.
Kan jag i egenskap av mitt kön kräva att jag skall ha mera garderobsutrymme än Mats?
Johanna linne
Jeansjacka Denise
Robin Sjal
Klanning Mia

Detta shoppade jag , samt ytterligare en skarfs och solglasögon....
Och - bara så ni vet.... Klänningen var i storlek S!

1 kommentar:

Rumpflugan sa...

Var där för någon vecka sedan. Helt missat den affären jag med. Ska absolut dit igen. Mycket fina kläder till bra priser.