Sidor

fredag 26 april 2013

ViktVäktarna vecka 17

Ojdå, det sket sig visst lite...
Hade trott att denna - min tionde - invägning skulle ge mig min 10% stjärna. Hade ju bara behövt gå ner 0,1kg denna veckan.
I stället gick jag upp 0,3kg....
Nåja, då får jag väl få min stjärna näsa vecka i stället.

Har ändå klarat veckan bra tycker jag.
Med tanke på att hela min arbetsvecka har utspelat sig i ett konferensrum med ständig tillgång till fika, fest hos vänner i lördags (utan alkohol för min del - fast massa ätligt med points...) och för inte att snacka om Kickoff av SAP-projektet i onsdags då det blev mycket av allt...


Den uppmärksamma ser kanske även att jag har justerat min målvikt till 69kg. 
Hade jag behållit 70kg som målvikt hade jag ju inte haft möjlighet att få gå ner tvåsiffrigt - men nu kan jag alltså om någon månad eller så stoltsera med att ha gått ner över tio kg.
Det är respekt!



1 kommentar:

Unknown sa...

Du är grym Hege!! Och målmedveten, härligt. Lovar att vågen visar - igen på fredag :) vissa veckor är sämre än andra, så är de bara, helt normalt.
Snart i mål också, Woop woooop. Fortsätter hejja på dig. Ha en härlig Valborg.