Sidor

lördag 6 april 2013

ViktVäktarna vecka 14

Ja, det är väl inte så mycket att tillägga... 


Festade i lördags, vilket innebar god mat, vin och godis
Har nästan inte tränat under veckan, för jag har haft ont i halsen
I torsdags åt jag tårta på jobb, och i går kväll ännu mera godis.

Jag oroar mig inte egentligen om att jag har gått upp. Har gått ner snabbare än jag hade tänkt, så en uppgång äventyrar inte slutmålet.
Det jag däremot inte gillar är att jag går upp bara för att jag levt "vanligt"
Hur skall det gå den dagen jag slutar räkna points? Jag har inga problem att under ett halvår eller längre behöver försaka godsaker, ta obegränsat med sås på maten eller frossa i pasta.
Men att resten av mitt liv behöva fundera över allt jag stoppar i mig - det vet jag inte om jag är berädd att göra.

Men en sak i taget.... Nu satsar jag på målvikten. När jag väl kommer dit får jag utforska vilken nivå jag behöver  ligga på för att behålla min vikt.


Inga kommentarer: