Sidor

fredag 19 april 2013

Viktväktarna vecka 16

O-yes!
I dag har jag passerat mitt årsmål i "Sluta-snusa-klubben". Tills  december skulle jag komma under 72kg - i morse vägde jag in på 71,9!

1 hg till så har jag gått ner 10% av min startvikt- och det skall jag minsann klara till nästa vecka!

Men jag har en tuff vecka framför mig.
Måndag till fredag är fylld med långa dagar på jobb.  Dagar som dessutom består av möten späckade med fika.
Och på onsdag dessutom en kickoff för vårt projekt, så då gäller det att ha lite extra points i jackfickan...
Men jag har klarat många frestelser såhär långt, så jag skall väl klara denna veckan oxå...

Såhär ser kurvan ut nu;


1 kommentar:

Unknown sa...

Härligt kämpat Hege!!! Du är grym! Precis som du skrev i förra inlägget : Allt sitter i hjärnan. Så är det!! Man lär sig ställa frågan : Är de värt det? Ibland är det värt det, och ibland inte :) Du är iaf grym & målmedveten, och jag hejjar på dig. !!!! Närmar dig målgång med ser jag, woohooo!! Hoppas du klarar veckan bra med alla frestelser runtomkring, och att analytikern är med dig :))
Kram