Sidor

lördag 9 mars 2013

Som sagt, så gjort

Med den personliga utvecklings-boken "Konsten att vara snäll" i öronen snörde jag jogging-skorna som legat intryckta längst in i hallen sen 4.September.
Lika bra att kasta sig in i löparkarriären igen, nu när tanken var färsk så att säga.
30 minuter på löp-bandet, växelvis joggande och powerwalkande.
Otroligt hur dåligt löparflås jag har, med tanke på att jag kör järnet när jag spinner, så orken finns ju där.
Men nu är jag igång i alla fall, skall försöka springa en gång i veckan nu till att börja med, så får vi se vart det bär hän.
Wish me luck :)

2 kommentarer:

Fred Tihof sa...

Lycka till med löpandet! !! Längtar tills jag kommer igång. Har fått träningsförbud nu (promenader ok) jag som kom igång så fint.... Med rygg och magövningar :-/
Men Heja Hege!!!!

Pernilla sa...

Ses vi på Springtime?