Sidor

fredag 26 oktober 2012

Eaten Alive!

Det började med lite nafsande på fingertopparna när vi hade IT-SOX revision för några veckor sen.
Aningen kittlade och småkul.
Rutin-freak som jag är så passade det mig mitt i prick att "bli tvingat" fixa till ordning och reda.

Sen högg det till i handen, och innan jag visste ordet av det hade intern-revisorerna tuggat i sig hela min arm.
Nu har de passerat axel-leden - och om de jäklarna tar en endaste tugga till så sätter de sina sylvassa hörntänder i min halspulsåder!

Jag är så in-i-helvete fed-up med deras krav!
De får aldrig nog!
När vi lyckats täta igen étt hål så tar de på sig sina stålförstärkta militär-kängor och sparkar upp ett nytt.

Om det är någon där ute som tycker jag är en petig paragraf-ryttare så skulle ni möta de människorna jag har haft att göra med senaste tiden.
Jag framstår som en sluffsig bohem i jämförelse.

Och med det sagt så tar jag en cider, sätter mig väl tillrätta i soffan, och........ fortsätter täppa igen hål.

Inga kommentarer: