Sidor

onsdag 10 oktober 2012

Helgens bästa citat

I somras var jag med i en "plank-utmaning" på gymmet. Vid ett tillfälle fotade Mats mig, för att jag skulle kunde se om jag höll rätt position.
Hållningen var ok - i övrigt var fotot total-censurerad - jag har liksom inte en kropp som lämpar sig för fotografering i bara bh...

Sen, i lösdags, bilen på väg hem till Landkrona med tjejerna: Isabel (snart 9år) har lånat Mats mobil, och bläddrar bland fotona.
Vem är det här?
Mats slår en öga på fotot och svarar att det är Tante Hege. Altså - det sencurerade fotot på mig....

Varpå Isabel  säger till mig; "Du tränar inte så ofta va, Tante Hege?"

Tack och hej....

1 kommentar:

Unknown sa...

Hahahaha, barn är så härliga!! :))

Hur gick det med utmaningen ? Blev det stor skillnad ? Mest nyfiken då jag själv plankat 3-4 ggr i veckan i ca 2½ v, och ser inte någon skilnad på måttbandet.. Men man får kanske ge det tid ?:))