Sidor

fredag 7 september 2012

Världs-sämst

Jag måste va världssämst på att uppdatera min blogg.
Riktigt urusel faktiskt!
Men jag är rätt bra på att springa Tjejmilen.
Åtminstone är jag bra på att deltaga :)

Och förra helgen var det min 10:de runda runt Djurgården.
Jag jubilerade tillsammans med Mia, Rosa och Linda, som oxå varit med sen "Haldex-gänget" (som nu mera mest består av föra detta Haldexare) började springa Tjejmilen.
Med i gänget är även Katrine som jubilerar nästa år, och Jessica och Lotta som är newbisar med sina två lopp.

Vad tar vi med oss från i år då?
1. Regn!
2. Mera regn...
3. Massor av tjejsnack
4. Kanon mat och föreställning på Golden Hits
5. En icke-imponerande mila-tid på 1:02:05

Liiiiite blöta

Mikroskopiska hotellrum - men vi hade kul i alla fall, med godis, ost, snack och en liden gnutta vin ( det var ju lopp dagen efter)

Jubilarerna skålar i bubbel efter loppet

Årets medalj-bild

och årets lagbild!



Inga kommentarer: