Sidor

fredag 7 september 2012

Håret och ögonen

Klippte mig ju får någon vecka sen, det har ni fått med er va?
Är nöjd själv, och har fått många fina kommentarer. Sånt värmer :)

Men jag har även provat linser i ett antal veckor nu.
Jag tror jag kan klassas in i kategorin en optikers mardröm.... På två veckor provade jag tre sorters månads-linser, en två-veckors linser och en dags lins. den ena sorten fungerade sämre en den andra.
Denna veckan fick jag med mig ytterligare två olika sorters en-dags linser och en två-veckors lins.
Döm om min förvåning när det helt plötsligt kändes bra!
Så nu kanske jag blir glasögon-fri i alla fall :))

Har ego-fotat mig  med och utan glasögon - vilket klär jag bäst egentligen?
(Ja, jag vet.... en 42-åring som ego-fottar sig själv... inte helt ok... men fasiken, jag har ju en blogg - måste kunna leverera lite foto oxå - inte bara text...)
Har liksom vant mig vid att se mig med, så jag tycker ansiktet känns lite naket utan - har "varit tvungen" att börja med mascara för att se lite mera vaken ut :-/



3 kommentarer:

Diana sa...

God morgon. Jag tycket det blir bättre utan glasögon, du ser yngre ut utan dom. Och jättefin i håret är du oxå. /Diana

Fred Tihof sa...

Utan glasögon :-) Skam den som ger sig! Du kommer snart känna dig hemma med att sätta på mascara varje morgon. Har jag lärt mig, kan du också ;)

Rumpflugan sa...

Du är fin i både och! Men jag röstar på linserna om jag måste välja.