Sidor

tisdag 11 september 2012

Fjärrkontroller och Robbie

I hate fjärrkontroller!
I love Robbie Williams!

Är hemma från jobb i dag oxå, men tänkte tillbringa dagen i soffan, istället för som i går, då merparten tillbringades i sängen.

I går streck-kollade jag 5 avsnitt av Once upon a time.
I dag skall Robbie förgylla hela min dag.

Dock försökte vårt egen lilla hörn av helvetet - dvs tv-makapär-hörnan - sätta käppar i hjulet för vår date.
Efter att ha svettats och svurit i en halvtimme med att försöka få igång DVD-spelaren gav jag upp och ringde Mats för att få hjälp.
Och vet ni vad?
DVD'n är inte inkopplad!
Nåja, blev Robbie på datorn i stället.

Börjar med min favorit-konsert:  "Live in Berlin" (Promo tour för Intensive Care)
Om något kan få mig frisk så måste det ju vara Robbie :)



Inga kommentarer: