Sidor

tisdag 17 juli 2012

Jennifer is back :)

Min kollega Jennifer har varit mamma-ledig i över ett år, men nu är hon tillbaka för att jobba några månader innan det är dax för kotte nummer två :) Hurra :)) det är så trevligt att ha henne på plats - även om vi inte jobbar på samma avdelning längre.

Förra sommaren fyllde hon 30, och till foto från det mycket regniga kalaset gjorde jag denna LO'n.
Ja, detta är ju ett bevis på att förra sommaren inte var ett dugg bättre än denna....



När jag ändå snackar om Jennifer; I höstas fottade jag Jennifer och hennes familj, och här är en LO jag gjorde med dessa fotona.


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fina Lo:s ;-) tack Hege för att du välkomnar mig tik ska till jobbet. Det är kul att vara tillbaka! Nu ska vi bara bestämma dag för att fota magen, för det vill jag ha gjort denna gången. Kram