Sidor

söndag 11 november 2012

Upp i taket med den!

Inte mycket liv på  mig här inne....
Jobbar way too much!
Sen måste jag ju träna på min gitarr :-)  Och det är kul - så det gör inget.
Och så har vi "lite" renovering på gång...
Vardagsrummet skall få en helrenovering.

Jag har redan målat fönster och limträbalk vita. Två av tre väggar har oxå blivit vita ( tredje vägger - den med fuskteglet) skall vi har kvar i latte-färg)

Men det största projektet är taket. det gamla innertaket är borttaget, och ny spårpanel skall upp och målas vit.
Men först skall massor av nya el-rör upp i taket. Till högtalarsladdar, spotligts och lite annat.
I dag har det stora projektet varit att göra grunden för inbyggnaden av projectorduken. Vaggan är nu klar, och duken år uppe.

Duken på plats!
Fortfarande mycket kvar att göra innan vi är klara  - men målet är att jag skall kunde putsa fönster och julpynta till advent.
Håll tummarna för oss :)

Vardagsrums-kaos!




Inga kommentarer: